Навесні 2018 року розробник додатку Ігор Левенець потрапив в інкубатор YEP! Starter, де студентів за 3 місяці навчають бізнесу. Саме там хлопець вигадав ідею, набрав команду та запустив власний проект.
Читайте також: Instagram тестує функцію доповненої реальності в Stories
Спочатку GiftHub запустили свій сервіс у вигляді Telegram-бота. Там потрібно було вказати стать, яке у людини хобі та інші дрібниці для того, аби підібрати подарунок. Проте тепер є сайт, де потрібно лише вказати нікнейм користувача в Instagram, а далі алгоритм усе вигадає без вашої допомоги.
Як працює GiftHub
Сайт аналізує Instagram-профілі, після чого, на основі зібраних даних, рекомендує певні категорії продуктів.
Подарунки, які пропонуються сайтом, можна придбати на Amazon або в магазині Sanatty.
GiftHub заробляє на афілійованих посиланнях – це означає, що сайт отримує відсоток від кожної успішної покупки користувача.
Зараз команда GiftHub працює над розширенням бази подарунків і вивчає алгоритм підбору. У найближчих планах компанії – запустити розпізнавання об'єктів на фотографіях, що допоможе краще підбирати подарунки.
Наприклад, якщо алгоритм побачить людину з електрогітарою на фото, то запропонує набір медіаторів, струни чи чохол. – пояснює розробник Ігор Левенець.
Які подарунки пропонує сервіс GiftHub для Марка Цукерберга
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно