За даними Reuters, це випливає з дослідження консалтингової фірми Deloitte & Touche на замовленням соціальної мережі. При підрахунку враховувалася економічна віддача від акаунтів компаній в Facebook, а також від використання користувачами соціальної мережі ігор і мобільних додатків. До уваги приймався згенерований Facebook попит на гаджети і послуги доступу до інтернету. Reuters пояснює механізм оцінки так: якщо компанія рекламується через Facebook, то частина її продажів була здійснена завдяки цій рекламі.

Ще одним прикладом, в якому соцмережа зіграла ключову роль, агентство називає кампанію зі збору коштів на дослідження методів лікування бічного аміотрофічного склерозу (Ice Bucket challenge), завдяки чому вдалося зібрати пожертв на 100 млн доларів.

"Люди вірять, що технологія створює робочі місця тільки в технологічному секторі і знищує їх в інших галузях господарської діяльності. Це дослідження демонструє, що це не так", – цитує Reuters головного операційного директора Facebook Шеріл Сендберг.

За її словами, Facebook сприяє створенню малого бізнесу в різноманітних сферах – від моди до фітнесу.

До слова, із 1,35 млрд користувачів, як зазначає Reuters, Facebook міг би вважатися другою за чисельністю населення країною у світі. Капіталізація соцмережі за дев'ять місяців 2014 року склала 210 млрд дол.