Але такі ціни будуть можливі лише за умови стабільної гривні, відсутності мит і зниження ціни на нафту. Якщо ж ситуація розгортатиметься з точністю до навпаки, вартість бензину і дизпального можуть сягнути близько 14 грн. за літр. Середньозважений прогноз - до 10 грн.

“Ми досі не розуміємо, яка політика держави в цій галузі. Нещодавно ми стали німими свідками ініціативи по наданню “Нафтогазу України” безпрецедентних податкових пільг по завозу нафти й подальшого продажу нафтопродуктів. Що взагалі може перекроїти ринок кардинально і в цілому змінити систему ціноутворення”, - каже директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.

Третина ціни пального залежатиме саме від державної митної та акцизної політики. Держрегулювання ціни позначається на якості пального.

“Не контролюючи якість пального в принципі, заняття будь-якими державними регулюваннями чи підвищенням податкового навантаження ведуть до зниження якості”, - каже керівник автомобільного соціального порталу Віталій Чеховський.

Така закономірність, як констатують експерти, призвела до того, що фальсифікатом на сьогодні торгують понад половина АЗС.