"Укрзалізниця" призупиняє повернення квитків через Інтернет: відомі терміни

15 грудня 2018, 12:05
Читать новость на русском

"Укрзалізниця"на період новорічно-різдвяних свят – від 15 грудня до 15 січня, скасувала повернення квитків через Інтернет та оформлення групових заявок, аби запобігти зловживанням.

Про це повідомила прес-служба "Укрзалізниці" в коментарі "24 каналу".

Читайте також: "Укрзалізниця" збільшить ціни на квитки: коли і наскільки

Мета цієї заборони – не допустити спекуляцій, зловживань з квитками та уникнути штучного дефіциту у період свят.

В "Укрзалізниці" пояснюють, що велику частину квитків викуповується в інтернеті у перші хвилини відкриття продажі. Вже перед відправленням поїзда, більша їхня частина повертається у продаж. За словами представників компанії, за такою схемою квитки викуповують оптом, а потім перепродують їх.

Щоб уникнути зловживань, з 15 грудня по 15 січня через онлайн-систему продажу квитків проїзні документи можна буде лише придбати. Для того, щоб їх повернути, необхідно буде звернутися до залізничної каси,
– наголосили в "Укрзалізниці".

Окрім того, будуть діяти обмеження щодо оформлення групових заявок на пасажирські перевезення, які переважно здійснюють туристичні фірми. Зокрема, групові замовлення квитків можна буде оформлювати лише за наявності вільних місць у додаткових поїздах.

Нагадаємо, "Укрзалізниця" планує призначити 30 додаткових поїздів на період новорічно-різдвяних свят. Зокрема, на час зимових свят буде додатково курсувати швидкісний поїзд "Інтерсіті+" з Києва до Харкова та у зворотному напрямку.