Про це, відповідаючи на запитання журналіста OBOZREVATEL у ході спільного брифінгу з представником президента в уряді Андрієм Герусом, повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян. Чиновник заявив, що Міністерство вже найближчим часом ухвалить відповідні рішення, зокрема і кадрові.

Щодо локомотивної тяги, в діяльності будь-якої державної компанії чи у формуванні державної політики має бути система. Не можна на скору будувати дороги, не можна на скору виробляти локомотиви. Якщо є чітке бачення, що ми зробили підписавши контракт із General Electric, щоб замінити існуючу на УЗ теплову тягу, те саме буде з електролокомотивами,
– відповів Омелян.

"Якнайшвидше має бути підписаний контракт із провідним світовим виробником електролокомотивів для потреб УЗ та, можливо, інших видів транспорту в Україні. Це системне вирішення проблеми, щоб кожного року і пікові місяці ми не жалілися на те, що локомотивів не вистачає", – додав він.

Як раніше повідомлялось, через проблеми з логістикою аграрії прогнозують виникнення транспортного колапсу на півдні країни і суттєві проблеми з вивезенням зібраного рекордного врожаю зерна.