Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Урядовець про скандал з Ukraine Now: головне – як працюватиме логотип України у світі

      Логотип розробляли рік
      Логотип розробляли рік / 24 канал

      Відтепер єдиний бренд Ukraine Now ("Україна зараз") використовуватимуть у офіційній комунікації, щоб популяризувати країну в світі.

      Про це заявив держсекретар Мінінформполітики Артем Біденко.

      Символіку використовуватимуть у всій офіційній комунікації всі органи державної влади, державні структури, а також, сподіваємось, що й громадські організації, бізнес та всі небайдужі,
      – прокоментував урядовець.

      Про остаточне створення єдиного бренду стало відомо 10 травня на засіданні ВРУ. Так, бренд розробляли протягом року. Декілька варіантів дали на перевірку та одобрення шістьом фокус-групами у Великій Британії, Німеччині та Польщі.
       

      Читайте також: В України з'явився рекламний бренд, який представлятиме її серед світової спільноти

      Зрештою, урядовою комісією було обрано бренд від українського рекламного агентства Banda Agency під назвою Ukraine Now. На його створення не витратили ані копійки.

      У МІнінформполітики повідомили, що концепція закладалася в умовах конкурсу "Україна як країна можливостей", себто, країна стартапів, всього нового, де цікаве відбувається тут і зараз.

      Версія логотипу як товарного знаку остаточна. Попереду створення модульного брендбуку, який дозволить його варіювати з іншими елементами, тобто створення великої комунікаційної платформи. Орієнтовний період розробки – півроку, але думаю, що впораємося набагато швидше,
      – зазначає Біденко.


      Варіант брендбуку

      Новий логотип українці сприйняли неоднозначно. Реакція соцмереж поділилась на два ворожих табори: одні нещадно критикують, інші активно висловлюють підтримку і зацікавлення.

      "Я бачу переважно позитивні оцінки – багато відомих людей ставлять на аватари на фб. Професійна спільнота сприйняла позитивно, це видно по реакції професійних експертів у сфері маркетингу і брендингу. Звісно ж є тролі, які жартують зі схожості на логотипи інших компаній, але тролінг буде завжди. За що критикувати логотип? Головне, як він буде використовуватись й сприяти світовій комунікації", – відповів держсекретар Мінінформполітики

      Відтак, попереду – тестування логотипу в різноманітних ситуаціях, вивчення реакції та аналіз його ефективності.

      Читайте також: Зрозумійте українську – заступниця міністра відмовилась переходити на російську в ефірі "Дождя"

      Джерело: 24 канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук