Речник Військово-морських сил ЗСУ Дмитро Плетенчук уточнив, що російські військові кораблі припинили заходити в цю частину Чорного моря після того, як вдалося потопити ворожий корабель "Василь Бех".

Дивіться також Один із пунктів контролю Чорного моря: чим важливі "вишки Бойка"

Подробиці спецоперації ГУР

За словами речника ВМС, найскладніше було дістатися до "вишок" на гумових човнах. Українські спецпризначенці ризикували життям, адже окрім загрози висадки диверсійних груп з малих човнів на "вишки Бойка", існувала також небезпека з повітря. Він зазначив, що гурівці плили до цілі на гумових човнах і на таке здатні лише "круті хлопці".

Не можна було виключати, що туди може зайти якась диверсійна група з використанням якихось інших маломірних, наприклад, човнів для того, щоб доставити особовий склад. Тому, звісно, ця операція теж була ризикованою в достатній мірі, і, звісно, покладатися лише на цю інформацію спецпризначенці не могли.. Дістатися на таку відстань, на гумових човнах - це реально треба бути дуже крутими хлопцями, якими гурівці і є,
– сказав Дмитро Плетенчук.

Він зауважив, що попри те, що ВМС звільнили цю зону від присутності російських військових кораблів, її все одно умовно можна вважати сірою, тому що там, на жаль, поки що постійно присутня російська авіація. Літаки ворога ведуть розвідку і навіть завдають вогневого ураження.

Цю проблему так само треба вирішувати. Вона полягає в більш широкій площині. Звісно, цю ситуацію могла б виправити наявність у нас відповідних засобів протиповітряної оборони. Мова про літаки F-16,
– зазначив Плетенчук.

Гурівці пливли до вишок у шторм

  • 11 вересня ГУР МО повідомило, що Україна повернула під контроль бурові газовидобувні та нафтовидобувні платформи у Чорному морі біля окупованого Криму, відомі як "вишки Бойка".
  • У ГУР розповіли, що в операції взяли участь розвідники-спецпризначенці. Вони пливли до вишок під час шторму на гумових човнах. Після цього вони провели зачистку об'єктів та демонтували засоби розвідки держави-агресора.
  • Відомо, що під час операції розвідники зіткнулися з ворожою авіацією, а один з воїнів "Конан" опинився за бортом. Він провів у відкритому морі 14 годин, однак його вдалося евакуювати.