Нині експерти ЄС вивчають законодавчу базу, статистику та історію виноробної галузі України, передає Deutsche Welle.

Ця галузь суттєво впливає на рівень соціально-економічного розвитку регіонів, де поширене виноробство, однак експортувати українське вино до європейських країн українським виробникам важко, бо у ЄС вся продукція брендована, всі географічні назви захищені.

"Проект допоможе підготувати в Україні власну систему "географічних індикаторів" і торгувати саме такою ексклюзивною продукцією", - сказала координатор з питань комунікацій представництва Євросоюзу в Україні Біанка Боймлер.

За її словами, на першому етапі експерти ЄС проведуть для українських виноробів низку тренінгів та семінарів щодо юридичного захисту географічних назв їхньої продукції, а пізніше проконсультують як просувати українське вино на європейський ринок.

За даними Українського бюро винограду і вина, у 2010 р. українці спожили цього напою майже 8 літрів на людину.