Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Згадати все. Ан-225 Мрія: український гігант

      Власник понад двох сотень світових рекордів. Літак, що здатний підняти у повітря 250 тонн вантажу. Розмах його крил – майже 90 метрів. Усе це – про літак Ан-225 "Мрія". Розробка українських конструкторів – уже майже 30 років найбільший і найпотужніший літак у світі.

      Ан-225 "Мрія" виконує свій перший політ у 1988 році. Дітищу київського конструкторського бюро імені Антонова належить 240 світових рекордів. Розмах його крил співрозмірний із довжиною футбольного поля. А вага, яку він може підняти в повітря, без перебільшення, вражає.

      Читайте також: Згадати Все. Автомобільний гараж: острів чоловічої свободи

      Ан-255 був створений не просто як габаритний вантажний літак. "Мрію" проектували для перевезення досить специфічного вантажу – космічного. "Буран" – радянський орбітальний корабель багаторазового використання, аналог американського спейс-шатлу.

      На відміну від заокеанського човника, програма "Буран-Енергія" так повноцінно і не запрацювала. Але навіть ті, хто далекий від космічних технологій, досі пам’ятають картину, схожу на ілюстрацію науково-фантастичної книги, – космічний корабель на спині літака. З "Бураном" на спині відбувався і перший закордонний виліт "Мрії". У 1889 році у Франції, на авіасалоні в Ле-Бурже, літак-гігант викликав неймовірний фурор.

      Читайте також: Згадати Все. Каштани та Берізки: розкіш для обраних

      Транспортування "Бурана" – не єдина функція, яку передбачали покласти на плечі 225-го Антонова. "Мрію" навіть планували використовувати в якості першого ступеня ракети-носія. Але ці плани далі проекту не пішли. А тим часом "Мрія" продовжувала вражати зарубіжну публіку. У 1990-му році літак відправляється на американський континент – на авіавиставку в Оклахомі.

      Із розпадом Союзу стало очевидним, що "Мрія" навряд чи зможе виконувати свою першочергову функцію – транспортування "Бурана". Літак відвідав ще кілька авіашоу і в 1994-му припинив польоти.

      Експлуатація літака Ан-124 показала, що є такі вантажі, з якими не може впоратися і літак великий Руслан. У 2001 році ми сертифікували літак Ан-225 як цивільний літак для транспортних перевезень,
      – розповів директор програм Ан-124 і Ан-255 Геннадій Сільченко.

      Від "Руслана", крім розмірів і вантажопідйомності, "Мрія" відрізняється двома додатковими двигунами та посиленою системою шасі – 32 колеса з урахуванням носової стійки.

      Цікаві деталі літака Ан-255 "Мрія" – дивіться у програмі.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук