Оновлена Toyota Camry

Авто вже доступне у дилерів за ціною від 426 055 грн. За ці гроші покупці отримають базовий седан з 2,5-літровим бензиновим двигуном на 180 конячок та 6-ступінчастим "автоматом". У дорожчих версіях під капотом може працювати агрегат V6 3,5 потужністю 277 сил.

Іншими словами, у техніці змін немає, зате візуально Camry посвіжішала завдяки новій решітці радіатора, фарам зі світлодіодами та іншим бамперам. У салоні покращили звукоізоляцію, видозмінили центральну консоль та встановили мультимедійний комплекс з кольоровим сенсорним дисплеєм діагоналлю 7 дюймів.

Топова версія оновленої Toyota Camry обійдеться щонайменше у 776 тисяч гривень.

Літаюче авто від AeroMobil

Розробники словацької фірми AeroMobil працювали над серійною версію літаючого автомобіля 25 років, створивши за цей час ще 2 прототипи. Однак цей, за словами словаків –найдосконаліший. І не лише з їхній творінь, а й серед усіх транспортних засобів такого типу.

"Аеромобіль" розрахований на двох людей. Один з них обов'язково має бути професійним пілотом – для керування цієї машини звичайного водійського посвідчення буде недостатньо. Апарат обладнаний автопілотом та парашутною системою порятунку. Довжина цього транспортного засобу – 6 метрів, ширина в автомобільному режимі – 2 з гаком, а з розкладеними крилами – понад 8 метрів. Новинка сконструйована на основі сталевого каркасу, зовнішні деталі виготовлені з вуглепластика.

У хвості встановлений двигун Rotax 912, розрахований на роботу на звичайному бензині. На шосе цей мотор може розігнати новинку до 160 км/год, споживаючи в середньому 8 літрів пального на "сотню". Максимальна швидкість у небі – 200 км/год, витрати – 15 літрів на "сотню". Повного баку пального в "автомобільному" режимі вистачає на 875 кілометрів, а в режимі літака – на 700.

Розробники наголошують – для злету і посадки "Аеромобіля" достатньо кількох сотень метрів вільного простору. Це може бути як аеропорт зі справжнім летовищем, так і ґрунтовка, і навіть звичайне поле з травою.

Коли новинку запустять у серійне виробництво – поки не повідомляють. Потрібно ще пройти серію випробувань як на землі, так і в повітрі. Невідома і точна ціна. Словаки лише кажуть, що вона буде нижчою, ніж на легкомоторні літаки.