Останнє сталося на станції "Майдан Незалежності". Такі підтікання у метро ліквідовують за допомогою спеціального розчину.

За рік на такі ремонти йде до чотирьох мільйонів гривень. У адміністрації метро заспокоюють, що небезпеки для пасажирів немає. Вода під землею – це нормально, а ремонти роблять вчасно. За всю історію київської підземки станції сильно затоплювало двічі. Вода потрапляла з вулиці під час повені.

Читайте також: Чому кремлівський банк вимагає колосальну суму грошей від київського метро

А от у метрополітенах світу масштабні потопи трапляться чи не щороку. Рік тому, наприклад, прорвало водопровід у підземці Нью-Йорка, тоді довелося закрити декілька станцій. У випадку аварій, головне, аби пасажири не панікували і швидко піднялися нагору.

Самі ж станції відразу перекривають з допомогою спеціальних гермозатворів.