Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Інформаційна підтримка клієнтів - важливий аспект роботи банку

Привабити нових клієнтів та втримати існуючих. Для багатьох банків - це питання номер один. Сьогодні вже нікого не здивуєш різноманітними фінансовими інструментами, вигідними депозитними пропозиціями. Важливу роль також відіграє якість обслуговування клієнтів та інформаційна підтримка.

Сьогодні в епоху інформаційних технологій засоби комунікації між банком і клієнтом досить різноманітні, починаючи від телефонних дзвінків, смс-повідомлень, клієнт-банкінгу. Проте, все ж є певні відмінності  в оперативності та якості такого обслуговування.

Щоб краще зрозуміти потреби клієнтів необхідно вчасно отримувати від них побажання та пропозиції, зауважують фахівці. І для цього варто використовувати будь-які інструменти - сайт, інтернет-банкінг та соцмережі.

Тож відтепер клієнти Union Standard Bank на регулярній основі безкоштовно отримуватимуть виписку з карткового рахунку за попередній місяць. В ній будуть детально і зрозуміло розписано рух коштів.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук