Jaguar XJR

Седан Jaguar XJ є аутсайдером у сегменті представницьких авто. І головна причина цьому, за словами самих британців, - надто агресивний дизайн. Згідно з опитуваннями, покупці таких автомобілів віддають перевагу класичному дизайну, як, приміром, у Mercedes S-Class чи Audi A8.

Схоже, у Jaguar взяли до уваги думку цільової групи. Наступна генерація XJ, запевняють британці, матиме більш консервативний вигляд.

А поки що - чому б не витиснути з наявної моделі максимум? Перед вами - найпотужніша модифікація седана - XJR.

Автомобіль обладнали 5-літровим V8 з механічним нагнітачем. Його 550 сил дозволяють розігнати двотонний лайнер до сотні за 4,6 секунди і досягти 280 км/год!

Jaguar XKR-S GT

Пані та панове - готуйте калькулятори для підрахунку... літер. Jaguar представив нове грізне купе для тих, хто періодично вибирається поганяти на треку - XKR-S GT.

Можна було подумати, що британці засунули під капот купешки якийсь супердоопрацьований двигун з віддачею у мільйон кінських сил. Але авто оснастили тим же агрегатом, що й тепер вже відносно цивільну модифікацію XKR-S. Тобто V8 об'ємом 5.0 потужністю 550 сил. Однак час катапультування до "сотні" зменшився аж на 0,3 секунди!

У чому ж річ? Британці пихато заявляють - в інженерних та дизайнерських хитрощах. Зокрема, у доопрацюваннях ходової частини, алгоритмі трекшн-контролю та аеродинаміці.

Так, автомобіль обліпили вуглепластиковими елементами, які створюють додаткову притискну силу на максимальних трьохстах кілометрах на годину. А ще XKR-S GT - це перший серійний Jaguar з карбонокерамічними гальмами.

Випробувати на ділі всі ці вдосконалення зможуть лише 30 американських гіків-щасливчиків. Адже автомобіль продаватимуть лише у США.