Позаяк, за оренду щонайменше 20% носіїв оператори не сплачують податки до міського бюджету. Йдеться про майже 10 мільйонів гривень, або 7% від усіх надходжень до київської скарбниці. У КП "Київреклама" стверджують – з початку року з вулиць столиці прибрали понад 3, 5 тисяч рекламних конструкцій. Ще частину вивели з тіні.

Найбільше порушень комунальники виявляють при розміщенні вивісок та кронштейнів. З 10 тисяч, більше половини – нелегальні. Експерти прогнозують, що наступного року рекламних площин стане менше. Як наслідок, вартість оренди зросте. На думку фахівців, це відповідає інтересам і бізнесу і громади.

Читайте також: Нові спецмита на авто: скільки треба буде платити

Привести до ладу ринок зовнішньої реклами столична влада сподівається завдяки новим правилам гри для бізнесу. Для цього у столичному департаменті з містобудування розробили новий порядок із більш жорсткими вимогами до правил встановлення носіїв. Відстань між ними має суттєво збільшитися.

Також заборонили розміщувати конструкції ближче, ніж 50 метрів до перехресть вулиць та пішохідних переходів, аби підвищити безпеку дорожнього руху.

Натомість оператори ринку новації критикують. Кажуть, що деякі їхні зауваження столична влада проігнорувала.