40 тисяч заправок для електромобілів і на 6 тисяч менше бензинових станцій. Ці цифри говорять про автомобільну революцію, яка невпинно наближається, а її локомотивом є Японія.

Для порівняння, Сполучені Штати, батьківщина знаменитої Tesla, має всього 9 тисяч заправок для електромобілів.

Такі дослідження ринку опублікувала компанія Nissan. І це лише початок. За 15 років японці збираються відкрити 2 мільйони заправок по всій країні.

До цього часу за кермо екоавтівок пересядуть половина водіїв-японців. Для цього докладають чималих зусиль та грошей. За останні роки японський уряд виділив розробникам електрокарів 200 мільйонів доларів. А для тих, хто пересідає у екоавтівки, діяла програма субсидій.

Щоправда, навіть з такими заохоченнями один електрокар припадає майже на тисячу японців. Водії досі переймаються, що не знайдуть, де зарядити авто.

Ця проблема не лише японська, а й 1,5 власників електромобілів у світі. Втім, і цьому намагаються дати раду. Розробники створюють додатки з локаціями заправок по всій планеті. Автовиробники "Теsla" і "BMW" розбудовують власні мережі заправок.

Експерти непохитні в одному: свій ринок електрокари завоюють. Приклад Японії свідчить, що у цьому напрямку буде рухатися увесь світ.

Читайте також: Перше в Україні електротаксі запрацювало у Києві

Автомобілі на бензині відійдуть у минуле, а країни, що орієнтується на експорт вуглеводнів, відіграватимуть дедалі меншу роль.

Уряди розвинених країн вже сьогодні активно пересаджують громадян на електромобілі. У Норвегії електрокари звільнили від плати за паркування і проїзд автобанами.

У Нідерландах господарі еко-автівок сплачують менші податки. А в Китаї автовиробники отримують субсидії від держави.

Від тенденцій не відстає і Україна. Після скасування імпортного мита українці стали купувати більше електромобілів. У січні-березні по 2,5 авто у день.А якщо парламент скасує ПДВ на електрокари, ця цифра зросте у рази.