Одразу обмовимось, LFA, а саме таку назву отримала новинка, - автомобіль повністю ручної збірки. Всього буде випущено 500 екземплярів цієї моделі, та й ті вже продані.

Розробка двомісного суперкара тривала майже вісім років. Автомобіль конструювали з використанням передових технологій з "Формули-1". Результат однієї з них - вуглепластиковий кузов, який має феноменальну міцність та низьку масу.

На відміну від інших суперкарів, двигун в LFA розташований спереду. А от значна частина шестиступінчатої роботизованої трансмісії - ззаду. Завдяки цьому вдалось досягти ідеального розподілу ваги.

Стосовно двигуна - це атмосферна V-подібна "десятка" об'ємом 4.8 л. Тойотівським інженерам вдалось вичавити рекордну для такого агрегату потужність - 553 конячки та 480 Нм. При чому розкручується він до 9 000 об/хв.

Результат - 3,7 с. до "сотні" і впевнений розгін до 325 км/год. Тобто японський новачок швидший навіть від таких метрів, як Lamborghini Gallardo та Mercedes SLS AMG. Рекордним характеристикам - відповідна ціна. Якщо ви думали, що Lexus традиційно коштуватиме дешевше від європейських конкурентів, то помилились. Єдиний дилер, який здобув право продавати LFA, просить від $550 000. Це вдвічі більше, аніж коштує базовий Gallardo.

А умови придбання японця - відверте знущання. Виклавши півмільйона, ви отримуєте право оренди авто на два роки. Лише після цього можна стати повноцінним власником лексусівського суперкара