Виконавців робіт залучатимуть на довгостроковий період, а не на 1 рік, як це відбувається нині, що сприятиме залученню приватного сектора до участі в обслуговуванні доріг, оскільки він бачитиме, що є можливість укладення контрактів на кілька років. Крім того, принципово зміниться підхід до роботи з підрядниками.

“Замість того, аби вимагати від підрядника виконання певного переліку робіт, ми вимагаємо від них дотримання певних стандартів в процесі технічного обслуговування доріг. Це дозволить підрядникам застосовувати різні технічні підходи в роботі, і, в цілому, сприятиме підвищенню ефективності технічного обслуговування доріг”, - запевняє представник банку, директор департаменту фінансування транспортної інфраструктури ЄБРР Сью Барретт.

Якщо така практика буде успішною на пілотному проекті, її поширять на інші дороги, зокрема, і на дороги місцевого значення, зазначають в “Укравтодорі”.