Щоправда ніяких видатних якостей оновлене авто не нажило. На підході наступна генерація популярного паркетника, тому “хондівці”, схоже, не особливо напружувалися. "Сі-ар-вішку" зводили у салон краси та зробили їй помірну ін'єкцію стероїдів. Ззовні стилісти трохи підправили бампери та решітку радіатора. Плюс з'явилися нові 17- і 18-дюймові легкосплавні диски. Окрім цього, тепер кросовер доступний у кількох нових кольорах.

В інтер'єрі, окрім покращеної шумоізоляції, змін практично немає. Тому на ньому ми не зупинятимемося, а одразу перейдемо до технічної бази. Завдяки доопрацюванням окремих елементів підвіски оновлене авто стало більш стійким та комфортнішим, особливо на дорогах з поганим покриттям.

Головна ж інновація - модернізований турбодизель 2.2. “Хондівці” зробили його екологічнішим та економнішим, плюс підвищили технічні параметри. Тепер цей двигун видає 148 конячок та 350 Нм обертового моменту. Але, на жаль, ми з вами дизельний CR-V не побачимо. До нас, як і раніше, постачатимуть лише модифікації з бензиновими двигунами об'ємом 2 та 2.4 літри, у яких нічогісінько не змінилося. Потужніший з них, до слова, йде в парі лише з п'ятиступінчатим автоматом, тоді як слабший - і з "механікою".

Авто доступне у 3-х комплектаціях, хоча вже в базовій є все, що потрібно більшості покупців. Та й ціна у такого кросовера цілком адекватна - приблизно $34 000. Тому, перед покупкою радимо добряче подумати - чи вартують кілька цяцьок і трохи потужніший двигун додаткових $5 000.