"З подивом і обуренням я сприйняв використання у маркетинговій діяльності PTC образу Леніна. Це безвідповідальне осквернення масових злочинів і їх жертв. Результати цієї діяльності для суспільства можуть бути більше небезпечним, тому, що вона (реклама - 24) адресована молоді, у якої можуть виникнути позитивні асоціації з Леніном", - йдеться у зверненні директора інституту Лукаша Камінського.

Днем раніше проти цієї реклами виступило громадська організація "Твоє діло", яка спеціалізується на боротьбі з неетичним і вульгарним маркетингом.

Вона пообіцяла оплатити співробітникам PTC кілька годин лекцій про "червоний терор", "військовий комунізм", відповідальність Леніна за початок польсько-радянської війни 1920 року, "масові злочини комуністів".

Таку бурхливу реакцію викликала реклама, де намальований Ленін тримає в руці червоний прапор з новими розцінками оператора.

До слова, поза законом у Євросоюзі опинилося вихваляння непідтвердженої корисності продуктів та напоїв. Відтак з ефіру виробникам доведеться прибрати гасла про йогурти, що зміцнюють імунну систему, чи шоколадні батончики, які стимулюють зростання.