Раніше за дотриманням закону на дорогах стежила Державтоінспекція. Тепер її функції виконує патрульна поліція. Із зникненням ДАІ лише в Києві значно зросла кількість дорожніх аварій. Вони займають друге місце по смертності в Україні. В рік на дорогах гине близько 3000 людей.

Привчити водіїв дотримуватись правил має нова система штрафів, яка діє з 7-го листопада. Тепер водії мають 150 балів, такий собі "штрафний кредит". За кожне порушення бали віднімають. Коли вони вичерпуються — автовласнику доведеться заплатити штраф. Це можна зробити одразу на місці через термінал. Та такі апарати є далеко не у всіх патрульних.

Не вистачає поліцейським і приладів для вимірювання та фіксації швидкості автомобілів. Навіть у столиці порушників ловлять, як то кажуть, за спідометром. Поліцейські фактично безсилі, адже доказів, що водій перевищив швидкість, просто немає.

Ще один метод, як зменшити кількість ДТП на дорогах, камери відеоспостереження. Вони і будуть фіксувати порушників правил дорожнього руху і автовласники будуть отримувати "листи щастя" із штрафами. Та систему відеонагляду і досі доопрацьовують.

Читайте також: Наркокур'єр насмерть збив жінку у Львові: машина тягнула тіло 30 метрів

Скільки часу потрібно, аби її запустити, сказати у поліції так і не змогли. Та жодна камера чи штраф не зможуть зупинити водія від того, щоб сісти за кермо напідпитку чи перевищити швидкість. Та автомобіліст повинен розуміти, що несе відповідальність не лише за своє життя, а й за життя оточуючих.

Автор сюжету — Едуард Крижанівський.

До слова, столичні поліцейські потрощили вже майже половину патрульних машин зі свого автопарку.