Toyota Corolla

Toyota Corolla - один з найпопулярніших автомобілів на планеті. Хоча ні. Фактично, це і є найпопулярніший автомобіль усіх часів і народів. За свою 47-річну історію Corolla розійшлася світом тиражем понад 37,5 мільйонів! З цим показником модель потрапила в Книгу рекордів Гіннеса.

Втім, вражаючі цифри не применшують того факту, що це завжди був один з найнудніших автомобілів. Як у дизайні, так і в їздових характеристиках. Суцільна посередність.

З Corolla нового покоління - вже 11-го за рахунком - японці так і не зважилися радикально змінити ситуацію. Легкі нотки агресії в дизайні екстер'єру змінює надто стриманий і сірий інтер'єр.

Автомобіль помітно підріс у габаритах. Зокрема, довжина збільшилася на 8,5 см, а колісну базу розтягли одразу на 100 мм. Це дозволило зробити салон значно просторішим, особливо для задніх пасажирів.

У технічній частині - жодних інновацій. Автомобіль простий, як двері, що, без сумніву, оцінять ті, для кого надійність - пріоритет.

Авто доступне з трьома старими-добрими бензиновими атмосферниками з об'ємами 1.3 (99 к.с.), 1.6 (122 к.с.) та 1.8 (140 к.с.) літра. Коробки передач передбачені дві - механіка і варіатор.

Ціни можна назвати абсолютно адекватними, якщо говорити про простіші модифікації: $18 800 тис. доларів за "базу" і $22 800 - за версію з двигуном 1.6.

А от топова Corolla отримала ледь не захмарний цінник - $36 700!!!

Peugeot 308

Французи - ще ті ентузіасти. Погляньте, яку яму сама собі успішно викопала компанія PSA Peugeot Citroen. За результатами минулого року, збитки концерну перевищили 5 млрд євро! І ніхто особливо не поспішає на допомогу - ні влада Франції, яка раніше обіцяла дати трохи грошей, ні партнери.

Приміром, автогігант General Motors відмовився придбати частку в альянсі. Американці готові інвестувати у французьких компаньйонів лише після того, як ті виберуться з фінансової прірви.

Що ж, робити нічого. І французи взялись героїчно витягувати себе з багнюки за косички.

Після доволі непоганих моделей Peugeot 3008 та 508 з'явився реально вдалий компакт 208. А тепер прийшла черга головного манімейкера - хетчбека гольф-класу.

Нова п'ятидверка зберегла за собою індекс попередника - 308. Однак автомобіль отримав зовсім інший дизайн, а сконструювали його на абсолютно новій платформі. Яка, до слова, дозволила знизити масу хетчбека на 140 кг.

Крім того, 308-й став трохи нижчим і коротшим, однак місця в салоні не поменшало. А багажник узагалі збільшився до рекордних 470 літрів!

Загалом інтер'єр "Пижа" помітно видозмінився - став лаконічнішим, але не менш комфортним і практичним.

Гама двигунів залишиться без змін. Лише, як обіцяють французи, агрегати стануть трохи екологічнішими.

Продажі нового Peugeot 308 стартують у Європі наприкінці осені.