Таку думку висловив політолог Іван Преображенський, передає DW.

"У радянські часи подібні проекти називалися "будівництвами століття". І лише деякі з них приносили реальну користь, яку можна порівняти з витратами на імперську велич і тягу до гігантоманії. Кожен новий масштабний проект, придуманий сьогодні, здається, існує для того, щоб його автори змогли глибше засунути руку до держбюджету. У цей ряд цілком може потрапити і міст через Керченську протоку", – зазначив експерт.

Читайте також: Як будують Керченський міст: опублікували "грандіозне" відео

На його думку, в Росії традиційно існують дві проблеми: дурні та дороги – перші планують прокладку других і, у підсумку доріг просто поки немає.

"Створюється клубок майже нерозв'язних протиріч. Автомобілісти отримають унікальну можливість покататися з вітерцем мостом над морем, і вже з кримського боку встати в багатогодинний корок. Наразі побудовано лише кілька кілометрів дороги з одного боку мосту та кілька сотень метрів – з іншого", – зауважив він.

Крім того політолог підкреслює, що стосується залізничного прольоту мосту, то користь від нього також буде досить скромною до тих пір, поки не буде електрифіковано кримські залізниці, а за це, за його словами, планують взятися не раніше 2021 року.

Читайте також: Україна подасть до суду на Росію: порти зазнають збитків через Керченський міст

Таким чином, виходить, що Керченський міст може виявитися дуже дорогою, але абсолютно непотрібною іграшкою для Кремля. Покажуть, напевно, по телевізору відкриття мосту, очільник держави урочисто переріже стрічку. І на цьому – все! Гігантський показовий проект упреться в бездоріжжі та ще чимало років буде являти собою, як сочинська Олімпіада, хорошу задумку, яка впирається в російський імперський глухий кут,
– резюмує Преображенський.