Занепокоєні нестійкою ситуацією в Європі та тиском на євро, керівники 50 найбільших компаній найпотужніших економік ЄС Франції та Німеччини будуть рекламувати євро. У пресі будуть розміщені заклики підтримати євро, як запоруку розвитку та зростання. У програмі беруть участь керівники таких компаній як Siemens, Deutsche Telekom, Daimler, BMW, Bosch, EADS та багато інших.

На думку бізнес-еліти, зусиль ЄЦБ та особисто Жан-Клода Тріше недостатньо для підтримки курсу єдиної європейської валюти. Експерти в свою чергу не пригадують випадків, коли б великі корпорації рекламували конкретну валюту. Тому вважають, що ефективність таких дій буде обмеженою. Однак, зараз будь-які позитивні висловлювання відомих в Європі людей підуть на користь євровалюті.