Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Чому депутати виступають проти передвиборчої агітації

      У Верховній Раді зареєстрували законопроект, який має зменшити кількість політичної реклами під час "передвиборчої гонки". Депутати пропонують обмежити витрати на піар, аби всі кандидати мали рівні умови. Та чи дійсно цей законопроект буде працювати.

      Український виборець часто голосує очима. Популісти приваблюють громадян з білбордів та телеекранів. В цей час професійні політики, можливо, і хочуть себе проявити, але не мають відповідного доступу до ЗМІ. Саме тому депутати у Раді зареєстрували законопроект, який має зменшити тиск політиків на свідомість людей під час "виборчої гонки".

      Читайте також: Чому у проросійських політичних сил зросла підтримка: думка експерта

      "Політична реклама в передвиборчий період повинна бути рівна й однакова для всіх, в межах коштів з державного фінансування, що виділяються на передвиборчу агітацію. Тоді ми не будемо бачити, що країна завішена білбордами одного-двох кандидатів", – зазначила народний депутат Тетяна Острікова.

      Передвиборча агітація – це левова частка витрат виборчих фондів усіх партій. На останніх виборах політики витратили близько 90% на оплату реклами, а це близько 600 мільйонів гривень. Відсутність у законодавстві фінансових обмежень на агітацію в ЗМІ призводить до порушення рівності кандидатів. Таким чином, забезпечені політики можуть дозволити собі більше ефірного часу, більше білбордів і отримати ширшу підтримку суспільства. В такий спосіб виборці знов оберуть популістів, які не докладають зусиль для змістовного роз'яснення своєї передвиборчої програми.

      Повністю заборонена платна передвиборча агітація у ЗМІ в таких країнах: Франція, Данія, Великобританія, Ірландія, Норвегія, Швейцарія, Бельгія, Мальти, Нідерланди та Німеччина. Крім того, у багатьох країнах Європи реклама політичних партій заборонена навіть і в міжвиборчий період.

      Вибори в Україні
      Де заборонена платна передвиборча агітація

      Але разом з цим з'являються ризики появи ще більшої кількості так званої "джинси" – проплаченої реклами, яку глядач може сприйняти як звичайний інформаційний матеріал.

      Джерело: 24 канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук