На сьогоднішній момент найбільшим попитом користується економ-сегмент, і компанії, що в ньому працюють – це жорсткі дискаунтери,
— відзначив він.

На думку Старинця, відкривати нову справу сьогодні можна тільки провівши серйозні розрахунки.

Це можуть бути різні колекторські компанії, або магазини секонд-хенду і магазини, що торгують у найнижчому ціновому сегменті. Так само це стосується і інтернет-торгівлі. Якщо хтось володіє такими унікальними можливостями, то тут сьогодні прибрані бар'єри, завдяки чому товар може прибути по мінімальній вартості. Тоді можна ризикнути, після того, як сім разів відміряти,
— зауважив економіст.

На думку експерта, криза проявляє сильні і слабкі сторони бізнесу.

Під час кризи де тонко – там рветься, тобто, компанії у яких були якісь пробіли з розрахунком платоспроможності – стають банкротами. А унікальні компанії, що працюють як слід, примудряються навіть заробити,
— пояснив він.

Читайте також: Як і де заробити під час кризи: актуальні ідеї від експертів