У Міноборони пояснили, що робити, якщо бронювання не відображається в Резерв+
Наразі бронювання від мобілізації, яке існує в паперовій формі, може не завжди відображатися в застосунку Резерв+. Однак українці можуть звернутися до технічної підтримки та повідомити про проблему.
Про алгоритм дій розповіла в ефірі телемарафону заступниця міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко, передає 24 Канал.
Читайте також Оновлення даних в ТЦК: чи можуть мобілізувати заброньованого, якщо той не зробить цього
Як діяти, якщо не відображається бронювання
Дані, які вносять працівники ТЦК та СП потребують постійної актуалізації та оновлення, а Міноборони намагається вирішити цю ситуацію системно.
Ми зараз опрацьовуємо звернення через нашу технічну підтримку. До речі, останній раз, коли ми говорили про те, що вже є 1 мільйон згенерованих документів, то ми публікували свою електронну пошту, куди можна звернутися окремо та отримати достатньо швидку відповідь. Хочу сказати, що звернень дуже багато,
– розповіла Катерина Черногоренко.
Міністерство наразі працює над покращенням та діджиталізацією системи.
Але менше з тим, звернутися можна в техпідтримку Міноборони та отримати алгоритм що робити далі в тій чи іншій ситуації,
– підсумувала заступниця міністра.
Також Міноборони зовсім скоро розпочне тестування електронного бронювання для підприємств. Заступниця міністра оборони пояснила, що кожен керівник критично важливого підприємства отримає доступ до записів у реєстрі Пенсійного фонду стосовно своїх працівників через "Оберіг".