Про це на своїй сторінці у Facebook написав журналіст Віталій Глагола.

"Якщо проаналізувати рівень явки закарпатських виборців, то за останні 5 років цей показник постійно знижувався, і на останніх парламентських та президентських виборах Закарпаття за явкою – відвертий аутсайдер", — зазначив журналіст.

Аби виправити ситуацію, активісти вирішили запустити "мобілізаційну кампанію", яка охопить місцеві засоби інформації та соціальні мережі.

"Ми не мали багато часу на підготовку, але чимало часу приділили пошуку слогану, який би став і гаслом і хештегом, і водночас передавав закарпатський колорит, тобто був близьким для місцевих жителів, ніс не тільки зміст, а й емоцію. Тому ми обрали #Пой_на_вибори – тобто пішли на вибори. Звичайно ж, не обійдемося без гумору, який є найкращим інструментом донесення та поширення інформації", — додав Глагола.

Все, що треба знати про місцеві вибори-2015 читайте у нашому спецпроекті