Тим часом у планах міністерства - щороку будувати до 500 км автострад.

“Через фінансування не вдалося побудувати стільки якісних доріг, скільки потрібно. І друге – лоу-кост компанії. Все-таки декілька лоу-кост компаній прийшло. Минулого року вперше в світовій історії лоу-кост компанії зрівнялися за об’ємом чистих продаж з традиційними компаніями”, - каже міністр інфраструктури Борис Колесніков.

Як відомо, на українському ринку бюджетні авіаперевізники з’явилися влітку 2008 року, коли в Україну прийшов оператор угорського походження WizzAir. Крім нього, на сьогодні на ринку працюють ще три лоу-кост-перевізники - турецький, російський та арабський. Зауважимо, український уряд шукає добровольців під програму "лоу-кост" серед українських авіакомпаній. Внутрішні повітряні перевезення мають бути дешевшими, переконані у Кабміні, і для цього є усі підстави.