В тому, що Land Rover Defender входить до цієї когорти, сумнівів немає. Культовий британський позашляховик без радикальних змін випускають вже понад 60 років. До його зовнішності та їздових характеристик звикли вже настільки, що, здавалось би, не варто щось змінювати. Однак в Land Rover вважають інакше і мають намір випустити абсолютно нове авто.

Доказ - два концепти, які втілюють різні іпостасі майбутнього позашляховика: робочу конячку DC100 та молодіжний повнопривідник DC100 Sport. Зовні це майже ідентичні автомобілі. Головна відмінність - відсутність жорсткого даху у версії Sport. А загалом своїми пропорціями, квадратними обрисами та майже вертикальним вітровим склом концепти добряче нагадують 60-річну модель.

Автомобілі сконструйовані на одній платформі і мають однакові восьмиступінчаті "автомати". А от двигуни різні: під капотом DC100 - дволітровий турбодизель, а в Sport - бензиновий агрегат того ж об'єму.
Ходова теж відрізняється. В утилітарного позашляховика вона пневматична, дозволяє збільшувати кліренс до 32 см. А у спортивного - електронна MagneRide третього покоління, заточена під асфальт.

А ще концепти DC100 стали стартовим майданчиком для суперсучасних технологій, спрямованих на підкорення бездоріжжя. На їхнє тестування і вдосконалення в англійців є ще 4 роки. Адже новий Defender поставлять на конвеєр не раніше 2015 року.