11 грудня у Києві на щорічній конференції TEDxKyiv такі ідеї звучатимуть для українців. Серед спікерів – драматург Ееро Епнер, психолог Сергій Литвин, теолог Андрій Андрушків, філософ Андрій Баумейстер та багато інших.

Пропонуємо разом переглянути добірку вартісних ідей про бізнес.

Балансуючи між двома причинами

"Є лише дві причини, чому компанії зазнають невдачі: вони роблять тільки одне й теж, або ж вони лише займаються чимось новим", відзначає бізнес-стратег Кнут Гаанес. Він впевнений, що дійсно реальний спосіб підвищити якість знайти баланс між двох діяльностей: дослідження та застосування, адже обидві необхідні, проте чого забагато, те не дуже добре. Що ж потрібно робити, щоб досягти успіху?


Реалізація на першому місці

Світ змінюється значно швидше, ніж більшість людей це розуміють, розповідає бізнес-вчитель Едді Обенг. "Якщо ви введете слово "креативність" на сайті Amazon, то ви знайдете приблизно 90 тисяч книг по даному запиту. Якщо ви введете "інновація" + "креативність" у Google, то ви отримаєте близька 30 мільйонів результатів. А якщо ви додасте слово "консультанти", то результат пошуку подвоїться до 60 мільйонів. Однак, в середньому, лише одна із 100 тисяч ідей має шанс на успіх та прибутковість за два роки з моменту її зародження. Це тут сенс?! Компанії змушують своїх високооплачуваних керівників витрачати роки на підготовку точних прогнозів і бюджетів, які є застарілими чи потребують змін, перш, ніж їх опублікують. Хоча ключовим терміном до всього має бути "реалізація", запевняє Обенг. То як людям навчитися вміло реалізовувати свої плани?


Народження геніального

Як народжується креатив? Звідки беруться цікаві ідеї? Професор Гарвардського університету Лінда Хілл вивчає найбільш креативні компанії в світі, щоб зрозуміти яка тактика та набір інструментів у підсумку народжують супер-ідеї. "Коли ми думаємо про інновації, то, здебільшого, уявляємо Ейнштейна з Ага!-моментом, говорить Хілл. Але ми всі знаємо, що це міф. Інновації це не тільки геній-одинак, це колективна геніальність. Уявімо на хвилинку, що потрібно, щоб зробити фільм у Pixar: Не геній-одинак, не спалах натхнення створює ці фільми. Навпаки, потрібно 250 людей, щоб за чотири або п'ять років зробити один із тих фільмів".


"Ціле варте більшого, ніж сума його частин"

Бізнес-консультант Ів Мор’є впевнений, що секрет майже кожного успіху у співпраці. Спеціаліст вдало ілюструє свої думки за допомогою прикладів. "Фінал чемпіонату світу, жінки. 8 команд у фіналі. Найшвидша команда команда США. Вони є командою-фаворитом. Враховуючи їхні найкращі результати цього року, вони фінішують на 6,4 метри швидше, ніж не така сильна французька команда. У світі є 3,5 мільярди жінок. Де найшвидші дві? У команді США. Та й інші дві атлетки у команді США теж непогані. Це згідно з даними. Але що трапилося на забігові? Найшвидша команда не перемогла. Перемогла математично "повільніша" збірна Франції. Але чому? Завдяки кооперації!", підкреслює Мор’є.


Час конфліктувати

Стратег Маргарет Геффернан впевнена, що конфлікти приносять більшу успішність, ніж абсолютний "мир" у роботі. Спеціаліст говорить про необхідність конструктивного конфлікту, який здатен принести "плюсики" кожній стороні. "Що ж потрібно для створення конструктивного конфлікту? У першу чергу потрібно знайти людей, які відрізняються від нас самих. Тобто нам доведеться опиратися нейробіологічному позиву, що змушує нас віддавати перевагу людям, схожим на нас, отже доведеться знайти людей з іншою освітою, з інших дисциплін, з іншим способом мислення та іншим досвідом роботи, і потім якось залучити їх до роботи. Це вимагає величезного терпіння і величезних сил. Та коли ви це зробити – ви отримаєте всі дивіденди", стверджує стратег.