До того ж, пропагандистська реклама на Facebook, проплачена Путіним, була покликана схилити громадську думку на користь Трампа, чиї висловлювання в ході виборчої кампанії лише нагнітали расистські страхи у США, пише для The Washington Post Террелл Джермейн Старр.
Читайте також: Втручання Росії у вибори в США: у Facebook розповіли, яку рекламу проплачував Кремль
Автор публікації стверджує, що Росія експлуатувала американський расизм, аби домагатися своїх зовнішньополітичних цілей, і використовувала при цьому радянські методи. Аби довести свої міркування, журналіст наводить аргументи з історії.
"Колишній СРСР чудово розумів, як перетворювати расизм у зброю. Всі 70 з гаком років свого існування він використовував російську гомогенність проти меншин", – йдеться у статті.
Радянський диктатор Йосип Сталін, який був грузином, зробив росіян провідною етнічною групою в СРСР, зауважує автор статті.
Під час правління Сталіна випадків дискримінації за етнічною ознакою було багато. Як приклад, у роки Другої світової війни в Радянському Союзі була дуже поширена практика депортації етнічних меншин за безпідставними обвинуваченнями у співпраці з нацистами, додає Старр.
Читайте також: Як працює машина пропаганди Кремля: журналісти розкрили особливості
Або ж, згадує незалежний журналіст, яскравим прикладом расизму є дитяча література СРСР, де "африканські діти зображувалися у вигляді карикатурних водевільних негрів, а Африка – як нецивілізований континент".
СРСР завжди ставив у центр росіян-слов'ян. Російська Федерація нічим від нього не відрізняється. Вона освоїла метод "розподіляй і володарюй" не гірше, ніж її попередник,
– констатує Старр.
Нагадаємо, Google провів внутрішнє розслідування щодо втручання Росії у президентські вибори в США, в ході якого з'ясувалося, що пропагандистська машина Кремля поширювала фальшиві новини не лише через Facebook, а й через такі платформи Google, як YouTube, пошук Google, Gmail і рекламну мережу DoubleClick.