Під час внутрішнього розслідування було виявлено докази того, що користувачі з Росії використовували платформи компанії в спробах втрутитися у хід президентських виборів у США у 2016-му році.

Читайте також: Google покарав Russia Today через втручання в американські вибори

Про це пише авторитетне американське видання The Washington Post з посиланням на власні джерела.

За словами співрозмовників видання, на рекламу з російських акаунтів було витрачено "десятки тисяч доларів". Користувачі з Росії мали завдання поширювати фейки через такі платформи Google, як YouTube, пошук Google, Gmail і рекламну мережу DoubleClick.

За оцінкою джерел видання, підозру викликають десятки рекламних оголошень вартістю приблизно 100 тисяч доларів.

Видання зазначає, що подібне викриття Google щодо "російського сліду" у президентських виборах у США може бути ознакою того, що зусилля Кремля щодо поширення дезінформації в інтернеті є більшою проблемою, ніж вважали до цього.

Офіційних заяв представників Google з цього приводу поки не було.

Читайте також: Як працює машина пропаганди Кремля: журналісти розкрили особливості

Раніше про докази щодо втручання Росії у президентські вибори у США заявили у корпорації Facebook.