Летовище зараз будують у дві зміни, до того ж на час реконструкції сам аеропорт не закрили. На стадіоні робота теж кипить. Над зведенням Євроарени зараз працюють 450 робітників. Половина із них - зі Львова або області.

Андрій Садовий (міський голова Львова): “Це дуже важливо для нас, що власне підрядник взяв максимально на субпідряд львівських компаній. Це є дуже великий плюс, що вони набираються досвіду, і, я думаю, в перспективі вони можуть бути задіяні на інших великих будовах, тому що для будівельників це дуже важливо - бути постійно в процесі”.

Два місяці тому на стадіоні змінили підрядника. Уже зведено перші яруси усіх 4-х трибун. Дах над Євроареною робитиме німецька компанія, яка має досвід таких робіт у Бремені та Донецьку. Відставання у графіку будівництва мають ліквідувати до лютого-березня наступного року. А у квітні на стадіоні почнуть формувати газон. Втім, сам Борис Колесников найбільше занепокоєний будівництвом доріг на Львівщині.

Борис Колесніков (віце-прем'єр міністр України): “На сьогоднішній день питання №1 - це дорога між Львовом та Трускавцем. Особлива частина між Трускавцем та Стриєм. Потрібні 29 кілометрів нової дороги. Коли ми вирішимо це питання - візьмемося за інші. Наприклад, дорогу Краківець-Львів вже повністю спроектовано, і у 2011 році її можна збудувати”.

На будівництво шляхів із держбюджету цьогоріч виділять майже 300 мільйонів гривень - пообіцяв віце-прем’єр. А наступного року - понад мільярд.