Українська "дочка" турецького авіаперевізника переносить старт польотів і повертає пасажирам гроші за квитки. Про це повідомляє "Цензор.нет".

Чиновники продовжують займатися самозамилуванням і зараз, коли у компанії фактично відбувся фальстарт. "Ми фактично створили грунт, на якому з'явився новий український перевізник — компанія "Атласджет-Україна", — заявив днями міністр Пивоварський,
— зазначає видання.

Між тим, вважає "Цензор", компанія зайшла на український авіаринок скоріше всупереч діям підопічних Пивоварського, ніж, завдяки їхній підтримці.

Як пише видання, "Атласджет-Україна" змогла отримати дозвіл на міжнародні маршрути тільки після втручання голови Одеської області Міхеїла Саакашвілі і подальшого відсторонення керівника Державіаслужби Дениса Антонюка, який лобіював інтереси МАУ.

Глава транспортного відомства вперто не помічав крики про допомогу інших гравців авіаринку. Міністр Андрій Пивоварський заявив, що готовий допомагати "Атласджет" закріпитися в Україні, але вплинути на рішення комісії Антонюка не може. А ось одеський губернатор Міхеїла Саакашвілі за лічені дні вирішив "проблему Антонюка", до якої профільний міністр чомусь побоювався зачіпати,
— йдеться у матеріалі.

"Цензор" також уточнює, що "Атласджет-Україна" не є лоукостером, як заявляють у Міністерстві інфраструктури.

"Вартість перельоту "Атласджет" далека від лоукостерів. Адже харчування і багаж заздалегідь включені у вартість квитка турецького перевізника, а на його літаках присутні місця першого класу. Тому експерти скептично ставляться до заяви про бюджетні перельоти, вважаючи, що новий оператор навряд чи зможе запропонувати ціни, значно нижчі, ніж у МАУ", — зауважили автори.

Нагадаємо, напередодні "Атласджет-Україна" перенесла запланований старт польотів на місяць.