Про це повідомляє The Wall Street Journal з посиланням на власні джерела знайомі з ситуацією. Водночас представник WhatsApp відмовилася надавати коментар виданню.

Цікаво: Новий дизайн Facebook: як зміниться соцмережа – з’явились фото

Як Facebook планували заробляти на WhatsApp

Компанія заплатила за WhatsApp 22 мільярди в 2014 році, але угода досі не принесла обіцяних дивідендів, попри те, що сервіс використовують більше ніж 1,5 мільярдів людей в усьому світі.

У 2018 році компанія представила плани те, як вона збирається більше заробляти на месенджері. Серед іншого, там мовилося про продаж реклами. Кріс Деніелc, який очолював WhatsApp в той час, називав рекламу "основним способом монетизації" для компанії.

Розбіжності з керівництвом Facebook з приводу монетизації WhatsApp стали однією з причин, які змусили засновників месенджера Яна Кума і Брайана Ектона покинути компанію понад півтора року тому. Ектон і Кум з самого почали планували створити простий і захищений сервіс без реклами. Facebook же заробляє на рекламі, використовуючи для її продажу дані користувачів.

Реклама у месенджері WhatsApp повинна бути основним джерелом прибутку з месенджера для Facebook.

Хоча плани розміщення рекламних оголошень в чатах відкладені, в якийсь момент в майбутньому все ж може з'явитися реклама в WhatsApp Status – функції, яка дозволяє публікувати зникаючі фото й відео за аналогією з Instagram Stories, Snapchat й іншими, відзначають співрозмовники WSJ.

Найближчим же часом Facebook планує зосередитися на створенні функцій для бізнес-користувачів, з яких вона зможе отримувати дохід.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно