Іnstagram запускає інструмент для шопінгу

Іnstagram запускає інструмент для шопінгу
Іnstagram запускає інструмент для шопінгу / Фото з відкритих джерел

Соціальна мережа Іnstagram працює над створенням свого інструменту для шопінгу – торгові теги. Цей інструмент буде доступним для користувачів у 8 країнах: Австралії, Бразилії, Канади, Франції, Німеччини, Італії, Іспанії і Великобританії.

Про це повідомляє finextra.com.

За підрахунками соцмережі, близько 200 мільйонів користувальницьких акаунтів щодня відвідують як мінімум один бізнес-профіль.

Читайте також: Нововведення у Facebook: в соцмережі може з’явитись закрите відео

При цьому запуск шопінг-інструменту на нових ринках розширить для бізнесу можливості просування свого продукту, а для споживачів – можливості вивчати бренди і їх пропозиції.

Торговельні теги в Instagram з'явилися ще в кінці 2016 року. Цей інструмент дає змогу продавцям відзначати товари на своїх фотографіях, так, як користувачі позначають одне одного. Якщо споживач зацікавиться товаром, він зможе в один клік перейти на сторінку товару в інтернет-магазині і оформити замовлення.

Джерело: Техно
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук