Про це повідомляє PCGamesN.

Читайте також: Гра World War 3: системні вимоги, дата виходу та трейлер

Днями представники армії США відзвітували про рекордно низький показниках набору. У 2018 році її ряди поповнило лише 70 тисяч рекрутів, що на 8,5% менше, ніж очікувалося: план з найму не вдалося виконати вперше за 13 років.

У зв'язку з цим керівництво планує змінити свою тактику з пошуку бажаючих стати на захист країни: їх будуть шукати в Facebook, Twitter, Instagram, Twitch та на різних геймерських подіях. Солдати будуть грати на змаганнях і виставках в офіційній формі – це повинно привернути увагу інших учасників і спровокувати людей на питання про службу.

Реклама армії США – дивіться відео

Відзначимо, це не перший раз, коли збройні сили США ступають на територію індустрії розваг. Раніше ВВС стали спонсором ELEAGUE Boston Major та команди Cloud 9 з CS: GO. На такі відчайдушні заходи військових штовхає економіка країни і розвинений приватний сектор, де молоді люди можуть отримати куди більше грошей, ніж на службі.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно