На думку Вілкула, втрати українського експорту від неналежної роботи транспортного монополіста вже обчислюються десятками мільйонів доларів.

Народний депутат вважає, що безгосподарність, що панує в цій державній монополії, може привести до закриття багатьох промислових підприємств країни.

"Для таких міст як Кривий Ріг, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Маріуполь та інших розрив контрактів з європейськими споживачами з вини Бальчуна означає, що десятки тисяч людей втратять роботу", заявив Вілкул.

Раніше в ЗМІ повідомлялося, що криворізькі ГЗК провели модернізацію виробництва і створили конкурентоспроможний продукт залізорудний концентрат з підвищеним вмістом заліза спеціально для споживачів на ринках Центральної і Східної Європи. Однак в даний момент підприємства не в змозі доставити свій конкурентоспроможний продукт до європейських споживачів через неготовність "Укрзалізниці" надати вагони для перевезення. Зрив поставок загрожує репутації не тільки окремих ГЗК, а й усієї української промисловості в цілому.