Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      УЗ розподіляє вагони на користь будівничих вантажів, завдаючи шкоди іншим галузям, – ЗМІ

      186 Читать новость на русском
      "Укрзалізниця"
      "Укрзалізниця" / informator.news

      Промисловість не довіряє обіцянкам "Укрзалізниці" мінімізувати людський фактор і побороти корупцію при розподілі піввагонів.

      До сих пір вагони розподіляються несправедливо, найчастіше на користь держпідприємств і приватних кар’єрів з видобутку щебеню і граніту.

      Про це пише бізнес-портал UAprom в матеріалі "Розподіл вагонів: чому УЗ не отримає залік автоматом".

      "Здавалося б, ця проблема взагалі не повинна була стояти на порядку денному в Україні. Адже ще в грудні минулого року високооплачуваний керівник УЗ, поляк Войцех Балчун, презентуючи автоматизовану систему "Управління пересиланням порожніх вагонів" (АС "УППВ"), пообіцяв, що вже до вересня 2017 року всі вагони, сконцентровані в філії "Центр транспортної логістики" (ЦТЛ), будуть включені до неї", – пише видання.

      Однак новий глава "Укрзалізниці" Євген Кравцов переніс терміни запуску системи, разом з усім парком піввагонів до кінця 2017 року.

      "Ні в "Укрзалізниці", ні, тим більше, промисловці не хочуть говорити про те, які саме підприємства є головними бенефіціарами розподілу вагонів. Але бізнес-порталу UAprom вдалося з'ясувати, що це держпідприємства (вугільні ДП, заводи УЗ, лісники, військові) і, як це не дивно, приватні кар'єри з видобутку щебеню і граніту", – пишуть журналісти.

      "Зрозуміло, що "Укрзалізниця" буде завжди в першу чергу виділяти свій парк для перевезення вантажів своїм філіям, шахтам, держлісхоз і вантажам для потреб ЗСУ. Але чому УЗ віддає пріоритет будівельникам, головним чином, кар'єрам з видобутку щебеню і граніту, залишається загадкою. Чиновники думають, що такі перекоси допоможе вирішити АС "УППВ". Однак промисловці з настороженістю спостерігають за процесом запуску цієї системи. Ті ж цементники вже починають скаржитися, що заявку в АС подали, її прийняли, а вагон на станцію відправлення так і не поданий. Тобто, поки що мінімізацію людського фактору, а з ним і корупційної складової в розподілі вагонів усунути не вдається", – підкреслюється в публікації.

      Як раніше повідомлялося, підприємства гірничо-металургійного комплексу, аграрного сектора та інших галузей України відзначали факт непропорційного розподілу вагонів "Укрзалізниці", що негативно впливає на економіку країни.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук