Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Як заробити гроші під час кризи? Українські бренди отримали реальний шанс

      2247 Читать новость на русском
      Колекція Палійчук
      Колекція Палійчук / facebook.com

      Попри кризу сміливці продовжують вести і починати новий бізнес. Реальний шанс для розвитку мають українські виробники моди. Що зробити, аби досягти успіху читайте далі.

      Український ринок роздрібної торгівлі одягом, так само як і ринок дизайнерського одягу, минулого року зазнав втрат і скорочень. Проте сьогодні ситуація вже не є критичною, адже шанси на відновлення модної індустрії в Україні є.

      Складний 2014-й

      Найбільшого удару роздрібні продавці, у тому числі і одягу, зазнали через стрибки курсу валют у 2014 році. Відповідно різко зросли ціни на одяг. У результаті чого знизилася купівельна спроможність населення, а купівельні переваги зазнали змін.

      Істотно вплинуло на діяльність продавців зростання орендних ставок в багатьох торгових центрах, що в умовах зниження товарообігу ще більше знизило рентабельність роздрібного бізнесу.

      У 2014 році був момент, коли роздрібний ринок одягу в Україні покинули компанії Bosco, Esprit, OVS, River Island, s.Oliver і s.Oliver Kids, Minelli, Lee Cooper і New Look.

      На думку спеціалістів, ринок покинули найслабші.

      Не можна говорити, що багато компаній залишили ринок – сильного відтоку немає, і до нас продовжують "заходити" нові бренди. Ідуть ті, хто не впорався з операційним управлінням в кризу, або давно планували піти. Частина рітейлерів заморозили або скоротили плани відкриття магазинів і займаються оптимізацією процесів,
      – відзначила головний редактор Української асоціації рітейлерів Ніна Міщенко.

      Активізація модного бізнесу

      Сьогодні і творці, і продавці одягу відзначають деяке пожвавлення на ринку модного одягу. Прес-секретар ТРЦ "Караван" Юлія Єршова у коментарі "24" запевнила, що активізація українських творців моди на сьогодні є.

      У київському "Каравані" ми відкрили на початку літа pop-up store українських дизайнерів, він досить успішно працював. Нещодавно у нас відкрився молодий український бренд з хорошим якісним одягом – Paliychuk. І в регіонах у нас є і мережеві українські виробники, які також користуються популярністю у наших покупців,
      – розповіла Юлія Єршова.

      Ніна Міщенко також підтверджує, що магазини продовжують відкриватися.

      "Товари там різні – від одягу до текстилю, аксесуарів. Це говорить про те, що рітейлери продовжують жити, тим більше, що ставки в торгових центрах знизилися. Можна відкритися в тих торгових комплексах, на які раніше не вистачало коштів", – пояснила вона.

      Як бачимо, не збулися скептичні прогнози щодо половини пустуючих торгових центрів. За даними компанії UTG, у першому півріччі 2015-го вакантність столичних ТЦ склала 7,5%, – показник, співставний з минулорічним. Торгові центри пішли на орендні поступки, щоб утримати орендарів.

      Домовляємося по орендних ставках, розуміємо, що криза, але виживати треба всім. Бізнес повинен протягувати руку молодим і перспективним, а особливо тим, хто виробляє якісний одяг. Ми дорожимо своєю цільовою аудиторією, тому намагаємось пропонувати їм якісний товар,
      – запевнила Юлія Єршова.

      Криза – шанс для українського виробника

      Спеціалісти зауважують підвищення цікавості споживачів саме до українських виробників.

      За останній рік стали активно з'являтися проекти, пов'язані з українськими дизайнерами. Також нові шоуруми українських дизайнерів або pop-up магазини. Останнім часом дуже популярні товари українського виробництва і багато покупців хочуть вибирати товари саме Made In Ukraine,
      – розповіла Ніна Міщенко.

      У соцмережах починання Юлії Палійчук – відкриття магазину українського дизайнерського одягу за сучасних умов, – назвали подвигом.

      "У людей є базові споживацькі потреби, наприклад, їсти, пити, стригтися чи вдягатися. Вони це роблять завжди, у тій чи іншій мірі. Мене ніколи не лякали труднощі, тому навіть під час кризи я бачу можливості. Вони полягають в тому, що долар виріс втричі, більшість одягу на українському ринку ввозиться з-за кордону у валюті. Ми ввозимо лише фурнітуру і тканини, бо якість українських нас не влаштовує. Виробництво – українське. Бренд – український. Ввізні мита ми не платимо. Тому криза – це час можливостей для внутрішнього виробника. І ми цим шансом скористаємося на всі сто", – прокоментувала сайту "24" дизайнер свій "подвиг".

      За словами Юлії, її проект одразу ж здобув успіх. Але вона вважає його результатом кропіткої підготовчої роботи, тому що вона та її команда чітко знали для кого шиють, в якому торговому центрі їм потрібно бути присутніми для того, щоб справа мала успіх. Вони тратили багато часу на планування, залучали зовнішніх бізнес-консультантів.

      Ціни, озвучені Юлією, виглядають доволі демократичними, як на дизайнерські речі.

      Найдешевша річ в PALIYCHUK fashion store коштує 1400 гривень – це сукня oversize. Найдорожча – пальто з натурального кашеміру за 10 500 гривень. Середня вартість сукні становить 2500 – 2800 гривень. Якісна річ дешевою бути не може в принципі. Але, як бачите, ціни у нас досить таки конкурентні, враховуючи, що тканина у нас в основному італійська, фурнітура – японська і швейцарська, а дизайн – унікальний в своєму роді, бо наші речі зручні, практичні і надзвичайно стильні,
      – запевнила дизайнер.

      На думку Ніни Міщенко, у подальшому все залежатиме від українських виробників, зокрема, як вони цю ринкову ситуацію використовуватимуть для розвитку. Зараз у них є можливість зайняти певну частку на ринку. Хоча дизайнер відзначає і певні проблеми: з якістю тканин і моделей, правильним маркетингом товарів і розумінням, чого хоче виробник. Ті процеси, які у європейських чи турецьких рітейлерів відточені, у наших часто взагалі тільки починають зароджуватися.

      Читайте також: 24 українських дизайнери, одяг яких носять за кордоном

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук