Ці 46-метрові велетні призначені для суперлайнера А 380. Хто трохи розуміється на авіації, знає, наскільки це складні деталі. Щоб їх збудувати, потрібно 2 місяці. І щонайменше кілька мільйонів євро.

У керівника групи відправлення вкрай складне завдання. Крила тут, в Уельсі, а фюзеляжі літаків, до яких вони кріпляться – в Німеччині. Це немало-небагато 1300 кілометрів. Майк розуміє, що зарадити йому з його проблемами здатна лише одна машина: Білуга А 300 600 СТ.

"СТ" означає супер транспорт. Дійсно назвати цього монстра вантажним літаком було б надто просто. Вантажний відсік у цього велетня – 1400 кубометрів. Максимальна вантажопідйомність – 47 тонн, це 9 військових хамерів.

Білуга має просторий вантажний відсік, найбільший у світі. А на носі цього чудернацького літака найбільший вантажний люк в історії авіації.

Білуга отримала своє ім’я на честь кита, бо вона дійсно на нього схожа. Справді має велетенські розміри і гіганський "шлунок", в який може набрати величезний вантаж.

При максимальній швидкості 1000 кілометрів на годину і дальності польоту 4600 кілометрів, Білуга призначена для одного єдиного завдання – переміщати великі об’єкти на значні відстані.

У світі всього-на-всього 5 Білуг. Вони такі незвичні, такі своєрідні. Проте гігантський вантажний відсік Білуги – це, водночас, її ахіллесова п’ята. Боки заввишки 7,7 метра роблять її чутливою до бокових вітрів.

За аеродинамічними характеристиками Білуга поступається своїм меншим одноплемінникам. Особливо вразлива вона під час зльоту та посадки. Екіпаж має пильно стежити за погодними умовами.

Більше про цей чудернацький вантажний літак дивіться у сюжеті.