Про це пише "Дождь". Він розповів, що коли почалася передвиборна гонка на пост президента США, керівництво "фабрики" почали на лекціях та заняттях викладати, хто з кандидатів чим для Росії небажаний, а чим – корисний, за кого "топити" потрібно, за кого – ні.

Інтерв'юйований, який вирішив залишитись анонімом, працював у компанії ще у 2015 році й півроку писав коментарі на сайтах американських ЗМІ – The New York Times, The Washington Post, Huffington post.

За його словами, основна мета "іноземного відділу" – це впливати на думки і починати дискусію.

Читайте також: Нам пощастило з Путіним, – Портников вказав на позитивні зміни в Україні через агресію РФ

У нас не було мети повернути американців до Росії. У нас була мета налаштувати американців проти свого ж уряду. Викликати заворушення, викликати невдоволення, знизити рейтинг Обами,
– розповів Максим.

За його словами, в компанії було заборонено працювати без VPN, щоб було неможливо відстежити, звідки був написаний коментар.

Він також розповів, що найпоширеніші теми суперечок стосувалися носіння зброї та ЛГБТ. За його словами, співробітники "фабрики тролів" виводили суперечки на релігійні теми, а релігійні американці ці пости лайкали.

Ні Росію, ні Путіна не можна було згадувати. Тому що американці про це не говорять. Їм, по суті, наплювати на Росію і на Путіна,
– додав він.