Конференція буде присвячена кращому інструменту залучення цільової аудиторії і збільшенню продажів – контекстній рекламі.

Провідні фахівці-практики компаній Google, Яндекс.Україна, Ріалвеб, ClickFrog, Svit Soft, Seo-Studio, Quadrate 28, Tempos WEB, DM Group, UaMaster та інших, поділяться кейсами й особистим досвідом використання контекстної реклами для успішного досягнення своїх цілей.

Із доповідей ви дізнаєтеся:

  • Як отримати швидкий цільовий трафік та збільшити прибуток за допомогою контекстної реклами
  • Як налаштувати і запустити ефективну контекстну рекламу
  • Як визначати і коригувати бюджет контекстної рекламної кампанії
  • Як провести аудит AdWords своїми силами і уникнути можливих помилок
  • Які принципи роботи ефективної реклами
  • Що вигідніше CPC або CPA

Особливістю нашої онлайн-конференції є:

  • Виключно прикладна інформація. Вас чекає мінімум теорії і максимум практичної інформації про успішний досвід роботи з контекстною рекламою вітчизняних компаній;
  • Реальні практичні кейси, на прикладі яких, провідні фахівці поділяться успішним досвідом використання контекстної реклами. Вам залишається лише використовувати цю інформацію для генерації власних ідей та стратегій;
  • Круглий стіл, де PPC – фахівці, котрі мають багатий досвід роботи з контекстною рекламою, розкажуть про принципи роботи ефективної реклами і дадуть відповіді на запитання глядачів;
  • Фахівці з Google і Яндекс. Вас чекають практичні доповіді на тему контекстної реклами від Ольги Голуб (Google) і Майї Тавлуй (Яндекс.Україна).

Зареєструвавшись на онлайн-конференцію ви отримаєте:

  • Можливість задати пряме питання експерту;
  • Можливість безкоштовно дивитися онлайн трансляцію;
  • Подарунки від партнерів.

Формат заходу:

За весь час конференції вас чекає:

  • 12 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
  • 8 годин прямого ефіру з кращими фахівцями з контекстної реклами;
  • 1 круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на питання.

Програма:

  1. Кейси: "Як запустити ефективну контекстну рекламу". Антон Воронюк (Керівник WebPromoExperts);
  2. "Ефективне просування в КМС", Ольга Голуб (Аккаунт стратег по роботі з агентствами в Google);
  3. "Місце Call Tracking в on-line стратегії, котра призводить клієнтів", Георгій Курбанов (Генеральний директор в Svit Soft);
  4. "Робота з клієнтами на кожному етапі воронки продажів", Майя Тавлуй (Керівник групи відділу клієнтського сервісу в Яндекс Україна);
  5. "Контекстна реклама сьогодні: помилки і тренди", Ірина Чабан (Старший фахівець з контекстної реклами в "Seo-Studio");
  6. "Кейс Coral Travel. Шляхи оптимізації рекламних каналів AdWords, Яндекс, Facebook", Володимир Курій (Зам. Керівника відділу PPC"WebPromo");
  7. "Не кожен аудит AdWords однаково корисний", Олег Піддубний (Провідний спеціаліст з контекстної реклами в Quadrate 28);
  8. Кейс: "Від 0 до 60 лідів на місяць для інтегратора розумних рішень для call-центрів", Сергій Шилінгів (Директор, співвласник в Tempos WEB);
  9. "Планування бюджету контекстної рекламної кампанії: міфи та реальність," Максим Самойленко (Директор по маркетингу Інтернет-агентства "Ріалвеб");
  10. "Всемогутній піксель або як невидима картинка 1х1 може принести величезну користь вашому бізнесу", Костянтин карпали (Head of payday loans в компанії GDM Group).
  11. "Навіщо купувати брендовий трафік. Кейси", Людмила Беглоян (Старший фахівець відділу контекстної реклами в UaMaster);
  12. "CPC або CPA, де безпечніше?", Костянтин Новофастівський (Керівник сервісу ClickFrog)

Як потрапити до нас на конференцію?

Реєструйтеся за посиланням. В день проведення конференції ми надішлемо вам лист з нагадуванням і посиланням на її проведення.

Організатори: WebPromoExperts, WebPromo.

Спонсори: PPC Summit, AdSaver.

Зареєструватися можна за посиланням.