Відтак, у квітні-червні чистий прибуток автовиробника знизився на 99,4% до 1 млрд. 100 млн. єн (14 млн. дол.).

"Японія і компанія Toyota - не такі, як були раніше. Інші виробники, такі як Hyundai із сусідньої країни, розвиваються, тому не легко надалі підвищувати ціни. Ми опинилися у важкій ситуації, де ми також повинні виживати за умов невигідного співвідношення єни та долара", - каже керуючий директор Toyota Такахіко Іїчі.

Опублікував свій звіт за ІІ кв. і Мюнхенський автоконцерн BMW. За звітний період він отримав рекордний прибуток - близько 1,8 млрд. євро, що удвічі більше ніж за аналогічний період минулого року. На тлі стійкого попиту на дорогі автомобілі концерн також збільшив прогноз продажів на поточний рік до більш ніж 1,5 млн. одиниць.