З 15-го вересня компанія закликає водіїв бути культурними, а ще – збирає кошти, щоб допомогти дітям-сиротам.

"Ми розробили спеціальний веб-сайт, через який ми реалізуємо спеціальні стікери, розроблені відомим брендом Гапчинська. Кожен стікер можна купити через веб-сайт або наші дилерські центри. А кошти абсолютно мінімальні – 20 гривень", – розповів директор з маркетингу "Хюндай Мотор Україна" Тарас Лопачак.

А щоб до благодійного проекту змогли долучитися не лише власники автівок, запроваджена акція H-Road Taxi. У проекті задіяний автопарк онлайн-сервісу Uklon. Кошти від всіх замовлень із хештегом H-Road – допомога дітям-сиротам. А також можливість потрапити до брендованої благодійної автівки. А от в ній – сюрприз. За кермом - зірка української естради, та ще й з подарунками.

"Я завжди за щось позитивне, якщо є можливість таким невеличким своїм вкладом зробити світ добрішим, навіть не зважаючи на таку погоду все одно треба робити добро. Особливо напередодні Різдвяних свят, Нового року та Миколая", – зазначив музикант, соліст гурту "ТІК" Віктор Бронюк.

Збір коштів триває до кінця року. За них навчатимуть дітей-сиріт. Ці навички допоможуть їм реалізуватись у дорослому житті.

"Всі кошти, які будуть зібрані в рамках цього проекту будуть пожертвувані дітям-сиротам, на їх навчання. Це будуть курси різних напрямків, починаючи від інформатики, і закінчуючи курсами водіння", – сказав директор з маркетингу "Хюндай Мотор Україна" Тарас Лопачак.

Загалом до програми вже долучилося понад чотири тисячі водіїв.