П'яні водії не бояться сідати за кермо

У Миколаєві п'яний водій надумав везти групу дітей на відпочинок. Під градусом його зупинили на старті - о 8 годині ранку. У спеку алкоголь вдвічі сильніше б'є у мозок, нагадують у ДАІ.

П'яні водії - не єдина біда.

Технічний стан маршруток - ще одна біда

Інша - технічний стан маршрутних таксі. Наприклад коли колесо автобуса відлітає прямо на ходу, як у столичної маршрутки. Лише за місяць вибіркових перевірок у Києві ДАІшники знайшли 650 несправних маршруток. Це попри те, що водії зарікаються - їхні машини перевіряють щодня.

Якщо на комунальному чи великому автотранспортному підприємстві водіїв та автобуси хоч якось перевіряють, то приватні - зовсім неконтрольовані, кажуть експерти і нарікають на закони..

Посилення контролю на стадії розробки. Закон про автомобільний транспорт, за яким нині працюють перевізники - у профільному міністерстві змінюють. А поки міста самостійно витісняють приватників.

"Ми збільшуємо комунальний транспорт. Це означає, що ми хочемо контролювати цей ринок. Наступний наш крок - введення електронного квитка, який дозволить упорядкувати процес перевезення, тобто ми навіть такою політикою витісняємо приватних перевізників", - говорить голова КМДА Олександр Попов.

Третина українських перевізників - нелегали

Кожен третій перевізник в Україні - нелегал. Це останні дані Генпрокуратури. Перевіряти, хто має необхідні документи та ліцензію, а хто ні, повинні укртрансінспекція та державтоінспекція. В останній кажуть, що проконтролювати всі маршрутки неможливо, бо зупиняють авто переважно тоді, коли водій щось порушив.

За законом, перевізники повинні страхувати своїх пасажирів. Утім ,хто кому і що винен у разі ДТП, не знають навіть самі водії. Єдина можливість довести, що ти їхав у маршрутці, - квиток.

Згідно з статистикою, цього року охочих перевозити пасажирів незаконно побільшало на 10 %. А кількість аварій з вини водіїв маршруток зросла учетверо. Загинуло 22 людини.