Так, за даними перевізника, за 7 місяців обсяг перевезень зріс на 14% до 242 млн. тонн у річному вимірі, та Державній адміністрації залізничного транспорту не вдається забезпечити товаровиробників достатньою кількістю вагонів.

“На сьогодні потрібно кожен день, щоб ми мали 2 тис.-2,1 тис. вагонів, за 15 діб серпня ми мали всього 1,4 тис. на піввагонів , що далеко він необхідного”, - зазначив радник генерального директора ДП "Вугілля України" Іван Терзієв.

“Ми закликаємо наших партнерів, операторів рухомого складу, поряд з “Укрзалізницею”, активізувати роботу щодо забезпечення рухомим складом наших стратегічних партнерів”, - каже заступник генерального директора "Укрзалізниці" Віктор Чорний.

Та приватні оператори наполягають на необхідності створення нормативного забезпечення для реалізації пропозиції “Укрзалізниці”, та розробки нової методики обрахунку ставок плати за використання вагонів. В іншому разі, кажуть, об’єднання призведе лише до монополізації ринку державним оператором. Щоправда, висловлювати свою точку зору на камеру приватники чомусь відмовляються.