• укр
  • рус
Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Таксисти хочуть підпорядковуватися місцевій владі

Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Аби легалізувати вітчизняний ринок таксі, який за оцінками чиновників на 95% у "тіні", потрібна негайна зміна законодавства, упевнені учасники ринку.

Причому, як зазначають вони, функцію регулювання галузі слід передати місцевій владі.

За задумом Української таксомоторної асоціації, місцеві органи управління ринком таксі мали б контролювати тарифну сітку, ліцензування та інші важливі питання для галузі. Поки ними, як констатують фахівці, ніхто не опікується.
 

https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg   Контролювати розцінки сьогодні немає можливості   https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg

"Хтось виголошує відверто демпінгові розцінки, за якими й на бензин неможливо назбирати. А інший може, абсолютно не боячись якогось покарання, встановлювати казкову ціну на послуги. Хоч 100 гривень за кілометр. І якщо він легалізований перевізник, то якимось чином обмежити його в таких ненормальних розцінках сучасне законодавство жодної можливості не дає", — пояснює голова правління Української таксомоторної асоціації Анатолій Галазюк.
 

https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg   Нелегальний ринок таксі оцінюють   https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg
  у 20 мільярдів гривень на рік

Шляхом легалізації ринку таксі, за підрахунками експертів, до державного бюджету можна було би залучити до 1,5 мільярда гривень. Тим часом увесь ринок нелегальних таксі оцінюють у 20 мільярдів гривень на рік.

І уряд, і столична влада вже оголошували нелегалам війну. Зокрема в Києві планують створити спеціальну робочу групу з легалізації.

А урядовці готують законопроект і заснували державну службу таксі, що отримала статус офіційного перевізника футбольного чемпіонату з базуванням у "Борисполі". Утім, поки що спроби навести лад у галузі дають сумнівний результат.

"Віце-прем’єр Колесніков зробив великі кроки — виставлені таксі. А ви знаєте в чому трагедія? Що вони стоять. Це наче стоять локомотиви, а рейси не проклали. Бо будь-якого пасажира, особливо іноземця, особливий фільтр людей уговорює й тягне повз легальні таксі", — вважає екс-міністр транспорту та зв’язку України Євген Червоненко.
 

https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg   Із майже повною тінізацією ринку   https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg
погоджуються не всі

Утім, з майже повною тінізацією галузі погоджуються не всі. Як констатують учасники ринку, насправді тіньові схеми використовують в основному приватні перевізники чи банальні неплатники податків.

Для таких випадків існує Податкова. Решта ж ринку у цілком законних рамках, вважають таксисти. Та, при необдуманих реформах галузі, ненадовго.

"Є певні побоювання, що під цю боротьбу з нелегалами потраплять і легальні фірми, що працюють на ринку таксі. Будь-які обмеження призводять до перекосів на ринку. Ті служби, що легально надавали послуги, куди зникнуть? Вони йдуть у тінь. І це, знову ж таки, недобір податків", — переконаний директор служби таксі "1554" Антон Боголюбов.

Від боротьби з нелегалами можуть постраждати і легальні фірми

На думку таксистів, реформувати галузь слід винятково ринковими методами. А для підвищення якості послуги було б непогано створити сприятливі умови для надання таксистам автомобілів у лізинг. Тоді б і авто були новенькі та єдиного стандарту, і за споживача боролися б якістю.

"А боротися на ринку є за що. За експертними оцінками, тільки в Києві авто з "шашечками" щодня заробляють близько 5 мільйонів гривень. А з початком Євро-2012, коли тарифи та пасажиропотік можуть вирости в 2–3 рази, столичні таксисти щодня зможуть заробляти щонайменше 20 мільйонів гривень", — каже журналіст Олексій Савіцький.
 

https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg   Навести лад на ринку до Євро-2012 не вдасться   https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg

Та в будь-якому разі навести лад на ринку таксі до проведення Євро-2012 вже не вдасться, вважають експерти. Хоч влада й ставила собі таку мету.

Тож цілком можливо, що заробити на іноземцях зможуть як і спеціально створені офіційні перевізники футбольного чемпіонату, так і решта служб таксі і рядові приватні перевізники.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук