Архів
Курси валют
Погода
+12°
+22° +22°
  • завтра
    +22° / +14°
  • п’ятниця
    +22° / +14°
  • субота
    +22° / +14°
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Таксисти хочуть підпорядковуватися місцевій владі

Аби легалізувати вітчизняний ринок таксі, який за оцінками чиновників на 95% у "тіні", потрібна негайна зміна законодавства, упевнені учасники ринку.

Причому, як зазначають вони, функцію регулювання галузі слід передати місцевій владі.

За задумом Української таксомоторної асоціації, місцеві органи управління ринком таксі мали б контролювати тарифну сітку, ліцензування та інші важливі питання для галузі. Поки ними, як констатують фахівці, ніхто не опікується.
 

https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg   Контролювати розцінки сьогодні немає можливості   https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg

"Хтось виголошує відверто демпінгові розцінки, за якими й на бензин неможливо назбирати. А інший може, абсолютно не боячись якогось покарання, встановлювати казкову ціну на послуги. Хоч 100 гривень за кілометр. І якщо він легалізований перевізник, то якимось чином обмежити його в таких ненормальних розцінках сучасне законодавство жодної можливості не дає", — пояснює голова правління Української таксомоторної асоціації Анатолій Галазюк.
 

https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg   Нелегальний ринок таксі оцінюють   https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg
  у 20 мільярдів гривень на рік

Шляхом легалізації ринку таксі, за підрахунками експертів, до державного бюджету можна було би залучити до 1,5 мільярда гривень. Тим часом увесь ринок нелегальних таксі оцінюють у 20 мільярдів гривень на рік.

І уряд, і столична влада вже оголошували нелегалам війну. Зокрема в Києві планують створити спеціальну робочу групу з легалізації.

А урядовці готують законопроект і заснували державну службу таксі, що отримала статус офіційного перевізника футбольного чемпіонату з базуванням у "Борисполі". Утім, поки що спроби навести лад у галузі дають сумнівний результат.

"Віце-прем’єр Колесніков зробив великі кроки — виставлені таксі. А ви знаєте в чому трагедія? Що вони стоять. Це наче стоять локомотиви, а рейси не проклали. Бо будь-якого пасажира, особливо іноземця, особливий фільтр людей уговорює й тягне повз легальні таксі", — вважає екс-міністр транспорту та зв’язку України Євген Червоненко.
 

https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg   Із майже повною тінізацією ринку   https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg
погоджуються не всі

Утім, з майже повною тінізацією галузі погоджуються не всі. Як констатують учасники ринку, насправді тіньові схеми використовують в основному приватні перевізники чи банальні неплатники податків.

Для таких випадків існує Податкова. Решта ж ринку у цілком законних рамках, вважають таксисти. Та, при необдуманих реформах галузі, ненадовго.

"Є певні побоювання, що під цю боротьбу з нелегалами потраплять і легальні фірми, що працюють на ринку таксі. Будь-які обмеження призводять до перекосів на ринку. Ті служби, що легально надавали послуги, куди зникнуть? Вони йдуть у тінь. І це, знову ж таки, недобір податків", — переконаний директор служби таксі "1554" Антон Боголюбов.

Від боротьби з нелегалами можуть постраждати і легальні фірми

На думку таксистів, реформувати галузь слід винятково ринковими методами. А для підвищення якості послуги було б непогано створити сприятливі умови для надання таксистам автомобілів у лізинг. Тоді б і авто були новенькі та єдиного стандарту, і за споживача боролися б якістю.

"А боротися на ринку є за що. За експертними оцінками, тільки в Києві авто з "шашечками" щодня заробляють близько 5 мільйонів гривень. А з початком Євро-2012, коли тарифи та пасажиропотік можуть вирости в 2–3 рази, столичні таксисти щодня зможуть заробляти щонайменше 20 мільйонів гривень", — каже журналіст Олексій Савіцький.
 

https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg   Навести лад на ринку до Євро-2012 не вдасться   https://imagecdn1.luxnet.ua/tv24/resources/newsfiles/0303-006.jpg

Та в будь-якому разі навести лад на ринку таксі до проведення Євро-2012 вже не вдасться, вважають експерти. Хоч влада й ставила собі таку мету.

Тож цілком можливо, що заробити на іноземцях зможуть як і спеціально створені офіційні перевізники футбольного чемпіонату, так і решта служб таксі і рядові приватні перевізники.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук