Видання пише, що українцям найбільше подобається курятина "Наша Ряба", пиво "Чернігівське" та солодощі Roshen.

Проривом року "Фокус" називає горілчану торгову марку "Хлібний дар", яка у рейтингу зайняла четверту позицію. За рік цей горілчаний бренд збільшив продажі майже на 1 млрд грн - до 2,36 млрд грн.

Також у рейтингу є 14 новачків, причому два з них (ТМ "Торчин" і горілчаний бренд "Мороша") відразу ж потрапили в першу десятку.

"Фокус" оцінював лише бренди українських компаній-виробників, а також торговельні марки, створені або придбані іноземними компаніями спеціально для України. У списку видання торгові марки потрапили у рейтинг за обсягом роздрібних продажів виключно всередині країни за підсумками 2012 року.

Топ-10 найпопулярніших серед українців продовольчих брендів за версією "Фокуса" із зазначенням продажів в 2012 році:

1. Наша Ряба, 5,6 млрд грн.

2. Чернігівське, 3,9 млрд грн.

3. Roshen, 3,4 млрд грн.

4. Хлібний дар, 2,37 млрд грн.

5. Оболонь, 1,88 млрд грн.

6. Конті, 1,82 млрд грн.

7. Щедро, 1,5 млрд грн.

8. Мороша, 1,303 млрд грн.

9. Хортиця, 1,302 млрд грн.

10. Торчин, 1,26 млрд грн.