У своєму офіційному повідомленні ФРТУ заявляє, що проект закону не є "робочим", оскільки не відповідає інтересам всіх учасників ринку залізничних перевезень, а скоріше навпаки, посилює позиції ПАТ "Укрзалізниця". Прийняття даного законопроекту призведе до монополізації ринку залізничних перевезень, унеможливить залучення приватних інвестицій і призведе до непрозорості процесу тарифоутворення.

У той же час ФРТУ виступає за якнайшвидше ухвалення Закону про залізничний транспорт за умови його прозорого обговорення учасниками ринку залізничних перевезень. "Завдяки затягуванню ми маємо цілий вузол внутрішньогалузевих проблем. Це і критично зношений рухомий склад — на 95%, і не менш зношена залізнична інфраструктура — більше 70%, і важка, зашкарубла система управління. І якщо, нарешті, Україна прагне здійснити ці зміни, вони не повинні бути половинчастими", — зазначили в ФРТУ.

В даний час законопроект знаходиться в Кабміні, і 13 листопада його мають винести на розгляд уряду.

Нагадаємо, раніше Європейська Бізнес Асоціація та Американська торгівельна палата заявили про те, що законопроект Мінінфраструктури потребує значного доопрацювання. Зокрема, в Європейській Бізнес Асоціації зазначили, що Мінінфраструктури проігнорувало поправки до законопроекту, запропоновані представникам транспортного бізнесу і промисловості, подавши на затвердження в Кабінеті міністрів документ, ухвалення якого негативно позначиться на розвитку галузі.